دریافت ویزای تایلند

خبری تفریحی
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
فرهاد مرادی
تبلیغات



سفر به تایلند میتواند خاطره ایی شگفت انگیز را برای شما رقم بزند. تایلند کشوری است که با روی باز از توریست ها استقبال میکند هم چنین شبکه ایی با نظم از هتل ها و سرویس های مناسب تدارک دیده است که اوقات خوسی را برای مسافران خود ایجاد کند.

شرایط کامل ویزای تایلند در سایت نادیا پرواز

تایلند یک کشور آسیایی جنوبی است که برای جزیره های گرمسیرش مناطق دیدنی بسیارش مناطق تاریخی  قدیمی و مجسمه های غول پیکر بودا معروف است.

پایتخت این کشور بانکوک بوده که در این شهر شاهد آسمان خراش فوق مدرنی هستیم که در کنار یک محله ی معمولی شهر سر به آسمان کشیده است و این تضاد برای هر انسانی جالب خواهد بود. درمنار مناطق دریایی شاهد جزایر شلوغ پاتایا و یا شهر مد وفشن هوا هین خواهیم بود.

یکی از دلایلی که شمشا سفر به تایلند را حتما باید تجربه کنید غذاهای تایلندی است. غذاهای تایلندی بسیار خوشمزه بوده و دارای تنوع بالایی است. ادویه های تند و شیرین رایحه و عطر بینظیر تنوع مزه ها اینها مشخصات غذای خوشمزه است که شاید فقط در تایلند بطور کامل در یک غذا بتوان پیدا کرد.

دلیل دیگری که برای سفر به تبیلند نیاز دارید مجسمه های بودایی غول پیکر است. شاید در این زمینه بتوان گفت تایلند حرف اول در دنیا را میزند. از معروف ترین ابن مجسمه ها میتوان از وات فو سوخوتای وات مهاتات نام برد.

نکته ی مثبت دیگری که در مورد تایلند وجود دارد آب و هوای گرمسیری و تابستانی است. مهم ترین مشخصه ی این طبیعت زیبا جزیره های شگفت انگیزش است. با اینکه بعضی از این جزایر با حجم زیادی از توریست در این چند سال گذشته مواجه شده اما همچنان بسیاری از جزایر بکر و دست نخورده باقی مانده مثل جزیره ی آزادی در پوکت.

ویزای تایلند

اگر هدف سفر شما به تایلند سیاحت و گردشگری باشد شما واجد شرایط اخذ ویزای توریستی هستید که با این ویزا نمیتوانید کار کنید یا قرار داد های کاری ببندید.

*با در دست داشتن این ویزای توریستی میتوانید از1ماه در این کشورر اقامت داشته باشید.

ویزای تایلند تنها به صورت لیبل دار در پاسپورت صادر میشود وقابل دریافت به صورت الکترونیک نیست و متاسفانه قابل تمدید نخواهد بود

مدارک مورد نیاز ویزای تایلند

1-اصل پاسپورت متقاضی با حداقل 6 ماه اعتبار از زمان برگشت از تایلند

2-2 قطعه عکس 3*4

3-رزرو بلیط رفت و برگشت به تایلند و هتلمحل اقامت

4-کپی تمام صفحات شناسنامه

5-کپی کارت ملی

6-گواهی تمکن مالی حداقل 15 ملیون تومان به زبان لاتین به همراه مهر تایید بانک صادر کننده

*ویزای توریستی تایلند از زمان صدور 3 ماه بازه ی ورود داشته و از زمان ورود 1 ماه اجازه ی اقامت دارید.

*مدت زمان لازن جهت اخذ ویزای تایلند 7 تا 10 روز کاری است.

*سفارت تایلند در ایران درتهران میدان بهارستان، خیابان ابن سینا، روبه روی بیمارستان طرفه، کوچه استقلال، پلاک4 میباشد.


تاريخ : جمعه 20 فروردين 1400 ساعت: 12:48 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


مدار شارژر باتری موبایل دستگاهی است که با کم شدن شارژ تلفن همراه می تواند باتری تلفن را به طور خودکار شارژ کند. امروزه تلفن های همراه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی همه تبدیل شده اند و به همین دلیل به دلیل استفاده طولانی تر ، به شارژ مکرر باتری نیاز دارند.

برای دیدن آموزش های بیشتر به سایت امداد موبایل مراجعه کنید.

شارژرهای باتری به صورت شارژرهای ساده ، ساده ، مبتنی بر تایمر ، هوشمند ، آنالایزر جهانی شارژر باتری ، شارژرهای سریع ، نبض ، القایی ، مبتنی بر USB ، خورشیدی و مجهز به حرکت ارائه می شوند.

این شارژرهای باتری همچنین بسته به برنامه هایی مانند شارژر تلفن همراه ، شارژر باتری برای وسایل نقلیه ، شارژر باتری های وسایل نقلیه برقی و ایستگاه های شارژ متفاوت هستند.

روش های شارژ به دو دسته تقسیم می شوند: روش شارژ سریع و روش شارژ آهسته. شارژ سریع سیستمی است که برای شارژ مجدد باتری در حدود دو ساعت یا کمتر از این مورد استفاده می شود و شارژ آهسته سیستمی است که برای شارژ مجدد باتری در طول شب استفاده می شود. شارژ آهسته مزیت دارد زیرا به هیچ مدار شناسایی شارژ نیاز ندارد. علاوه بر این ، ارزان نیز هست. تنها ایراد این سیستم شارژ این است که برای شارژ مجدد باتری حداکثر زمان لازم است.

خاموش کردن خودکار شارژر باتری
این پروژه با هدف شارژ کامل باتری به طور خودکار از شبکه برق جدا می شود. از این سیستم می توان برای شارژ سلولهای تا حدی تخلیه شده نیز استفاده کرد. مدار ساده است و شامل مبدل AC-DC ، درایورهای رله و ایستگاه های شارژ است.

توضیحات مدار
در یک بخش مبدل AC-DC ، منبع تغذیه ترانسفورماتور موجود در 9 ولت AC در 75o میلی آمپر کاهش می دهد که با استفاده از یکسوساز موج کامل اصلاح می شود و سپس توسط فیلتر خازن می شود. ولتاژ شارژ 12 ولت DC توسط تنظیم کننده تأمین می شود و همچنان که سوئیچ S1 فشار می آورد ، شارژر شروع به کار می کند و چراغ LED روشن می شود تا روشن شود که شارژر روشن است.

قسمت درایور رله از ترانزیستورهای PNP ایجاد شده است تا رله الکترومغناطیسی را تحت تأثیر قرار دهید. این رله به کلکتور ترانزیستور اول متصل می شود و توسط ترانزیستور PNP دوم هدایت می شود که به نوبه خود توسط ترانزیستور PNP هدایت می شود.

در بخش شارژ ، آی سی تنظیم کننده مغرضانه است و حدود 7.35 ولت می دهد. برای تنظیم ولتاژ بایاس ، از VR1 از پیش تعیین شده استفاده می شود. یک دیود D6 بین خروجی IC متصل است و ولتاژ خروجی را محدود می کند باتری تا 6.7 ولت برای شارژ باتری استفاده شود.

وقتی سوئیچ تحت فشار قرار گرفت ، رله را قفل کند و شروع به شارژ باتری کند. با افزایش ولتاژ در هر سلول بیش از 1.3 ولت ، افتتاح ولتاژ در R4 شروع به کاهش می کند. وقتی ولتاژ به زیر 650 میلی ولت می شود ، ترانزیستور T3 قطع می شود و به سمت ترانزیستور T2 می رود و به نوبه خود ، ترانزیستور T3 را قطع می کند. در نتیجه ، رله RL1 برای قطع شدن شارژر از انرژی خارج می شود و LED1 قرمز خاموش می شود.

 


تاريخ : سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت: 23:33 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: