اعزام سفیران سازندگی دانشگاه آزاد اردبیل به مناطق محروم استان

خبری تفریحی
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
فرهاد مرادی
تبلیغات



اعزام سفیران سازندگی دانشگاه آزاد اردبیل به مناطق محروم استان

  • اعزام سفیران سازندگی دانشگاه آزاد اردبیل به مناطق محروم استان

    گروه جهادی منادیان آبادی متشکل از ۱۰۰ دانشجوی برادر و خواهر پس از بدرقه مسئولان دانشگاه و بسیج جهت خدمت رسانی به مناطق محروم، عازم روستاهای خلیفه لو، سقزجی، یونجالو، توپراغلو شدند.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جهادگران بسیجی گروه جهادی منادیان ابادی دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل با بدرقه مسئولان دانشگاه و بسیج دانشجویی جهت خدمت رسانی به محرومان عازم مناطق عملیاتی شدند.

    سعید محمدی، مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم کار جهادگران دانشجو را ستود و از دانشجویان خواست ضمن خدمت رسانی به محرومان جامعه از فرصت بوجودآمده استفاده کرده و به خودسازی نیز مبادرت ورزند.

    وی با بیان اینکه اردوهای جهادی کار بسیار ارزشمندی است، گفت: از دست اندرکاران این کار خیر قدردانی کرد.

    حجت الاسلام حمید واحدیزاده، مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این زندگی فقط برای مادیات نیست، گفت: آمده‌ایم تا ساخته شویم و راه شهدا را ادامه دهیم.

    وی در ادامه سخنان خود به آیات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: طبق دستور قرآن عهد ما باید عهد عبادت و بتدگی باشد و هرچه نقرب‌تر شویم به کمال بیشتر خواهیم رسید.

    واحدیزاده وظایف فردی مسلمانان را یادآور شد و گفت: وظیفه فردی ما در این دنیا خود سازی و وظیفه اجتماعی ما رسیدن به دیگران و جامعه است.

    وی در بخش پایانی سخنان خود به بیان اهمیت هجرت از خود پرداخت و گفت: همه باید بسیجی وار برای رسیدن به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

    مسئول دفتر نماد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیلی نفع ابتدایی و اولیه اردوهای جهادی متوجه خود دانشجویان و جهادگران عنوان کرد و گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اگر دیدید سیستم دچار اختلال بود و مشکل داشت در امورات فرهنگی خودتان با فکر و اختیار عمل کنید و اصطلاحا آتش_به_اختیار باشید.

    وی افزود: انقلاب ما انقلاب محرومان و مستضعفان هست و ما وام‌دار آن‌ها هستیم و امام خمینی (ره) نیز بار‌ها فرمودند؛ باید به آن‌ها رسیدگی کنید و شما با این عمل خودتان (اردوهای جهادی) به پایدار ماندن ریشه‌های انقلاب استمرار می بخشید.

    گروه جهادی منادیان آبادی متشکل از ۱۰۰ دانشجوی برادر و خواهر پس از بدرقه مسئولان دانشگاه و بسیج جهت خدمت رسانی به مناطق محروم عازم روستاهای خلیفه لو، سقزجی، یونجالو، توپراغلو شدند.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 14:30 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


سنجاب‌های ایلامی بار دیگر برای کشور افتخار آفریدند

  • سنجاب‌های ایلامی بار دیگر برای کشور افتخار آفریدند

    مستند «در پناه بلوط» در بیستمین جشنواره Gran Paradiso ایتالیا موفق به کسب جایزه شد.

    به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ ازمیان آثار ارسالی واحد جشنواره­های بین المللی اداره کل امور بین الملل صدا و سیما به جشنواره Gran Paradiso، مستند "در پناه بلوط” به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی نورمحمدی، برنده جایزه فنی ۱۵۰۰ یورویی
    Parco Nazionale بخش بین الملل این جشنواره شد.

    در این بخش ۱۰ اثر برگزیده از سراسر جهان به رقابت پرداختند که "در پناه بلوط” موفق به کسب جایزه این جشنواره و دریافت لوح تقدیر «بهترین اثر» بخش فنی شد.

    در بیستمین دوره برگزاری جشنواره گرن پارادیزو ایتالیا، تهیه کننده‌ها و کارگردان‌های مطرح و معتبر جهانی در زمینه حیات وحش حضور داشتند. مهدی نور محمدی، کارگردان "در پناه بلوط” درباره این اثر چنین توضیح می‌دهد: «سنجاب یک موجود خیلی باهوش و جذاب است و تصویر؛ یک زبان مشترک جهانی است، زبانی که همه آدم‌ها آن را می‌فهمند وهیچ نیازی به ترجمه نیست. بدین خاطر تصمیم گرفتم " در پناه بلوط " فقط با زبان تصویر باشد و تصویر، خود، بیانگر همه وقایع باشد».

    مستند ۵۵ دقیقه ای” در پناه بلوط Sheltered In Oaks " به سفارش سیمای استان‌ها با هدف معرفی سنجاب ایرانی و نشان دادن همزیستی این حیوان و درخت بلوط در شبکه ایلام تولید شده است.

    مهدی نور محمدی با این مستند که پیرامون زندگی سنجاب ایرانی است تا کنون توانسته، معتبرترین جوایز جشنواره‌های داخلی و بین المللی را بدست آورد. این مستند، سنجاب ایرانی را به عنوان یکی از جانورانی که در پناه درخت بلوط زندگی می‌کند به بیننده معرفی می‌کند و وابستگی حیات این جونده کوچک به جنگل‌های بلوط را به تصویر می‌کشد.

    سال گذشته نیز این مستند، «جایزه بهترین فیلم» جشنواره بین المللی طبیعت نامور بلژیک را ازآن خود کرد.

    جشنواره زیست محیطی " گرن پارادیزو” توسط بنیاد Paradiso با مشارکت وزارتخانه‌های کشاورزی، محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی وگردشگری ایتالیا هرساله در پارک ملی شهر Cogne برگزار می‌شود که امسال نیز این جشنواره مرداد ماه سالجاری در ایتالیا برگزار شد.

    علاوه بر این پس از شمارش آرای تماشاگران "در پناه بلوط” به عنوان سومین فیلم انتخابی از نگاه تماشاگران درجشنواره بیستم نام گرفت.

    گفتنی است تصویر صحنه‌ای از فیلم در پوستر اصلی و دعوتنامه جشنواره امسال مورد استفاده قرار گرفت

    .

تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 14:7 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


تاکنون دولت تصمیمی برای استرداد لایحه تفکیک وزراتخانه‌ها رو ندارد

  • تاکنون دولت تصمیمی برای استرداد لایحه تفکیک وزراتخانه‌ها رو ندارد

    معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت تا الان تصمیمی برای استرداد لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها ندارد.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور صبح امروز در حاشیه جلسه هسات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دولت تا الان تصمیمی برای استرداد لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها ندارد.

    ادامه دارد...


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:43 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


اهانت زشت و بی شرمانه یک پرسپولیسی علیه رحمتی و منصوریان در برنامه زنده تلویزیونی! - باز خبر

  • اهانت زشت و بی شرمانه یک پرسپولیسی علیه رحمتی و منصوریان در برنامه زنده تلویزیونی! - باز خبر

    بازخبر / ویدئویی از حضور مهرداد میناوند در یک برنامه تلویزیونی منتشر شده که حرف‌های او در این برنامه به شدت باعث عصبانیت و واکنش استقلالی‌ها شده. استقلالی‌ها اعتراض دارند که میناوند در این برنامه به مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان توهین کرده است؛

    در بخشی از این برنامه مجری برنامه آرش ظلی‌پور از میناوند می‌خواهد تا نظرش را درباره تصاویر افرادی که در مانیتور می‌بیند بگوید. یکی از این تصاویر متعلق به احمدرضا عابدزاده است و میناوند با دیدن تصویر او این کلمات را بر زبان می‌آورد: «عقاب! واقعا عقاب همینه. یعنی دیگه پنگوئن و این چیزا نداریم!» اشاره او به پنگوئن در واقع لقبی است که بعضی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به دروازه‌‎بان استقلال مهدی رحمتی داده‌اند. میناوند به خوبی می‌داند که از چه چیز صحبت می‌کند؛ وقتی ظلی‌پور از او منظورش را می‌پرسد میناوند با صراحت می‌گوید: «همه می‌دونن دیگه!» عجیب این که مجری برنامه به جای این که از میناوند بخواهد که در یک برنامه تلویزیونی چنین حرف‌هایی نزند و ادبیات فضای مجازی را در رسانه ملی به کار نبرد اصرار دارد که میناوند دقیقا منظورش را از به کار بردن این کلمه بگوید! البته کار به اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه میناوند پس از دیدن تصویر منصوریان می‌گوید: «به به شیشعلی خان!»

    از این رو شنیده می شود باشگاه استقلال در دفاع از سرمربی و کاپیتان خود و محکوم کردن صحبت های میناوند قصد شکایت از پیشکسوت پرسپولیس را دارد.

    قرار است مهدی رحمتی نیز از طریق وکیلش شکایتی را علیه میناوند تنظیم کند.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:18 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


منشا قهر کرد و به رختکن رفت؛ بازیکنان پرسپولیس به من پاس نمی دهند! - باز خبر

  • منشا قهر کرد و به رختکن رفت؛ بازیکنان پرسپولیس به من پاس نمی دهند! - باز خبر

    بازخبر / در پایان دیدار پرسپولیس و نفت تهران سرخ‌پوشان به سمت هواداران تیم‌شان رفتند و با آنها تشویق ایسلندی را به اجرا گذاشتند.

    ایگور پانادیچ، از گادوین منشا نیز درخواست کرد به همراه سایر بازیکنان به سمت هواداران برود، اما منشا با عصبانیت سر مربی دروازه‌بانان تیمش فریاد زد که بازیکنان به من پاس نمی‌دهند.

    این در حالی بود که گادوین منشا در ادامه به رختکن رفت و در شادی بازیکنان شرکت نکرد.


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 22:31 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


جباروف: از گلزنی با پیراهن استقلال هیجان زده‌ام/ هفته به هفته بهتر می‌شویم

  • جباروف: از گلزنی با پیراهن استقلال هیجان زده‌ام/ هفته به هفته بهتر می‌شویم

    هافبک ازبک استقلال می‌گوید که حضور هواداران و تشویق‌های آن‌ها او را شگفت زده کرده است.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سرور جباروف هافبک گلزن آبی پوشان بعد از پیروزی برابر تراکتورسازی، گفت: برد بسیار با ارزشی در هفته سوم به دست آوردیم. هفته گذشته نیز این شانس را داشتیم که برنده زمین مسابقه را ترک کنیم، اما این اتفاق نیفتاد تا اولین برد ما روز گذشته ثبت شود. در هفته‌های گذشته با تمریناتی که کادرفنی برای ما در نظر گرفت، پیشرفت داشتیم، اما هفته به هفته بهتر می‌شویم.

    هافبک ازبکستانی استقلال در ادامه درباره گلزنی در این دیدار، تصریح کرد: پاس بسیار خوبی دریافت کردم و با توجه به فضایی که داشتم، تصمیم به شوت زنی گرفتم. از گلی که به ثمر رساندم، بسیار هیجان زده هستم و می‌خواهم باز هم برای استقلال گلزنی کنم. فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و بسیار خوشحالم که این برد با گل من به دست آمد.

    جباروف در ادامه درباره جشن گلزنی در کنار هواداران، افزود: ورزشگاه آزادی با حضور هواداران بسیار جذاب و هیجان انگیز است. روز جمعه طرفداران استقبال بسیار خوبی داشتند و همه ما از این موضوع خوشحال بودیم. آن‌ها پیش از شروع مسابقه نیز بار‌ها من را تشویق کردند و خوشحالم که گلزنی من باعث شادی آن‌ها شد. بعد از گل نیز تصمیم گرفتم که به سمت هواداران بروم تا احساسات و شادی خودم را با آن‌ها شریک شوم.

    این هافبک ازبک با بیان این نکته که استقلال در مسیر پیشرفت است، اظهار داشت: شرایط ما هفته به هفته و بعد از هر جلسه تمرینی بهتر می‌شود. در جریان بازی فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم و مطمئنا از هفته‌های آینده با هماهنگ‌تر شدن بازیکنان، نمایش‌ها ما به مراتب بهتر می‌شود. تیم بسیار خوب و کادرفنی قدرتمندی در اختیار داریم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا در ادامه فصل نیز این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

    جباروف در پایان گفت: حضور هواداران بیش از هر چیزی من را هیجان زده کرد و امیدوارم باز هم در ادامه فصل آن‌ها در ورزشگاه حضور داشته باشند. من پیش از این در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودم، اما برای اولین بار بود که این ورزشگاه با این تعداد تماشاگر حامی من و تیمی که در آن بازی می‌کردم، بودند که این موضوع برای من اتفاقی فوق العاده بود.


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:39 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


موزه تخصصی و گنجینه ذخایر ژنتیکی گلسنگ‌های ایران افتتاح شد

  • موزه تخصصی و گنجینه ذخایر ژنتیکی گلسنگ‌های ایران افتتاح شد

    وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، موزه تخصصی و گنجینه ذخایر ژنتیکی گلسنگ‌های ایران (هرباریوم) را در محل این سازمان افتتاح کرد.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین افتتاح موزه تخصصی و گنجینه ذخایر ژنتیکی گلسنگ‌های ایران (هرباریوم) گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نوع گلسنگ در ایران موجود است که ۹۱۰ نوع آن به صورت علمی نامگذاری شده است و هم اکنون ۳۰۰ نوع گلسنگ در این موزه در معرض دید و استفاده محققان قرار دارد.

    وی افزود: گلسنگ‌ها عموماً با قارچ‌ها و جلبک‌ها همزیستی دارند و در تهیه گیاهان دارویی و تحقیقات علوم کشاورزی و زراعی اهمیت زیادی دارند و امروزه از آن‌ها برای تهیه برخی از داروهای آنتی بیوتیک، ضد قارچ و تحریک سیستم ایمنی بدن استفاده می‌شود.

    فرهادی با اشاره به اینکه تن‌ها آسیب گلسنگ‌ها به مجموعه‌های باستانی و آثار تاریخی است گفت: محققان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران روشی را برای مبارزه نرم با گلسنگ‌ها ابداع کرده‌اند که هیچ‌گونه تخریب، تغییر رنگ و یا ضرر دیگری برای نقش برجسته و سایر نقوش ندارد.

    در جریان بازدید وزیر علوم از موزه تخصصی و گنجینه ذخایر ژنتیکی گلسنگ‌های ایران مقرر شد فهرست مشخصات گونه‌های گلسنگ‌های ایران در قالب یک پروژه علمی تعریف و پس از انتشار در مجامع علمی داخلی و بین المللی ارائه شود.

    در ادامه این بازدید، محمد فرهادی از پژوهشکده کشاورزی و تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بازدید و در جریان فعالیت‌های آنان قرار گرفت.

    گفتنی است فتح الله مضطر زاده رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، عبدالحسین فریدون مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و بهزاد قره یاضی رئیس امور پژوهشی و فناوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و رئیس انجمن علمی ایمنی زیستی وزیر علوم را در این بازدید و افتتاح موزه تخصصی و گنجینه ذخایر ژنتیکی گلسنگ‌های ایران همراهی می‌کردند.


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:15 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


مشاوره به متقاضیان انتخاب رشته کنکور همراه با دانشجویان علوم پزشکی همدان


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 20:59 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 20:37 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا
برچسب‌ها: رفع خطای 1009 در اپل آیدی

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: