زندگی در تهران یا مشهد؟

خبری تفریحی
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
فرهاد مرادی
تبلیغات



مختصری در مورد زندگی در تهران، ایران
تهران پایتخت ایران است. این شلوغ ترین شهر کشور است. در طول روز، بیش از 12 میلیون نفر از شهر عبور می کنند. در شب، این تعداد به حدود 8.5 میلیون نفر می رسد. بسیاری از مردم از حومه شهرها یا شهرهای اطراف سفرهای روزانه به محل کار خود دارند و به همین دلیل است که هنوز افراد زیادی در شب حضور دارند. تهران در مجموع آب و هوای مطبوعی دارد.

با نگاهی به جغرافیای آن، در قاعده رشته کوه البرز قرار دارد. بارش در زمستان قابل توجه است. بر اساس آخرین تقسیمات اداری، 22 منطقه وجود دارد که محله ها در آنها یافت می شود. ایران کشوری امن است. ایران تنها کشوری است که زنان را مجبور به حجاب اجباری می‌کند، اما در مناطق شمالی تهران این مسئله مهمی نیست. همچنین محدودیت های حجاب برای حجاب خارجی ها کاهش می یابد. خبر خوب هزینه غذا خوردن ماهانه است: قیمت بسیار مقرون به صرفه است. هزاران رستوران و کافی شاپ وجود دارد که غذاها و نوشیدنی های باکیفیت سرو می کنند. غذا کمترین نگرانی شما خواهد بود!! :)

محل زندگی در ایران: بهترین محله های تهران
تهران نمای کامل تهران تصویر فول عریض

عوامل موثر بر اقامت خود را به خوبی بشناسید، سپس تصمیم بگیرید.

فاکتور شماره 1: تراکم جمعیت
درست مثل جاهای دیگر، برخی از محله های تهران شلوغ تر از بقیه هستند. به دلیل املاک گران قیمت و هزینه های زندگی بالاتر، مردم مجبورند گزینه های ارزان تری را انتخاب کنند. بنابراین جمعیت در برخی محله ها بسیار متراکم است. قابل ذکر است که تهران یکی از گران ترین شهرها از نظر قیمت ملک است. در مناطق جنوبی یا حومه، هزینه املاک به طور قابل توجهی کمتر است. بنابراین تراکم جمعیت در مقایسه با مناطق شمالی بیشتر است. به طور کلی تراکم جمعیت تهران و قیمت املاک دست به دست هم می دهند. اگر محله با ارزش تر و قیمت بالاتر باشد، شلوغی آن بسیار کمتر می شود. یک نکته مهم در مورد پارکینگ ها باید گفت. از آنجایی که مناطق شمالی جمعیت کمتری دارند، پیدا کردن مکانی برای پارک خودرو در مقایسه با سایر محله‌ها بسیار آسان‌تر است.

فاکتور شماره 2: بودجه
قطعا مهم ترین موضوع این است که چقدر آماده پرداخت هستید؟ عواملی مانند بزرگی خانه و هویت ساختمان بر محدوده قیمت تأثیر می گذارد. اختلاف قیمت بین املاک در بهترین محله ها و نسبتاً طبقه پایین گاه بیش از 15 برابر است. این بدان معناست که قیمت یک ملک در یک محله طبقه بالا می تواند 15× بیشتر از یک ملک در محله های طبقه پایین باشد.

فاکتور شماره 3: فاصله
همچنین یکی از مهم ترین عوامل. همانطور که قبلاً گفتیم، به دلیل عبور وسایل نقلیه متعدد روزانه، برخی از خیابان ها و بزرگراه های اصلی بسیار شلوغ می شوند. در ساعات اوج ترافیک، ترافیک بسیار سنگینی وجود دارد. اگر محله شما به درستی انتخاب نشده باشد، ممکن است مجبور شوید حداقل 3 ساعت را در ترافیک به عنوان بخشی از سفر خود به محل کار خود و بازگشت به آن بگذرانید. بنابراین اولویت بندی فاصله امری ضروری است. علاوه بر این، اگر خانواده دارید و فرزندانتان دانشجو هستند، این عامل را جدی بگیرید. مثلاً برای فرستادن فرزندانتان به مدرسه فرانسوی زبان، محله مناسب شما قیطریه یا دروس است. در اصل، فاصله بین محل زندگی شما و محل کار شما اهمیت زیادی دارد. به گوش باش!

فاکتور شماره 4: آب و هوا
اگر به آب و هوا اهمیت می دهید، خبر خوب برای شماست. تهران آب و هوای معتدلی دارد. البته به لطف رشته کوه البرز. این زنجیره شمال تهران را به سمت شرق و غرب در بر می گیرد. بنابراین مکان های ذکر شده در مقایسه با مرکز یا قسمت های جنوبی شهر از آب و هوای با کیفیت تری برخوردار هستند. فضای سبز زیبا و درختان بلند کهنسال در مناطق 1،2،3 یافت می شود. خیابان ولیعصر مهمترین و قدیمی ترین خیابان اصلی تهران است. در گذشته توسط پادشاه ایران مورد استفاده قرار می‌گرفت و درختان زیادی آن را تزیین می‌کرد.

همچنین، در برخی مناطق، نهرها و رودخانه‌هایی را خواهید دید که یک گزینه بیشتر به فضای سبز خود اضافه می‌کنند. به عنوان مثال، آب و هوای الهیه به دلیل رودخانه آن بسیار بهتر از اردن است.

فاکتور شماره 5 : فرهنگ
خبرهای خوبی در مورد تهران یا به طور کلی ایران وجود دارد. تاکنون گزارشی مبنی بر برخورد فرهنگی با ایرانیان منتشر نشده است. مردم تهران هم مثل مردم شهرهای دیگر بسیار بیمارستانی و خوش برخورد هستند. آنها به سادگی می توانند با خارجی های مقیم ایران ارتباط برقرار کنند. این نیز یکی از دلایلی است که توضیح می دهد چرا گردشگران تمایل دارند بارها و بارها به کشور بازگردند. اما برای بررسی واقع بینانه تر وضعیت، طبیعی است که در برخی محله ها میزان جرم و جنایت بیشتر است و اختلاف طبقاتی مشاهده می شود.

فاکتور شماره 6 : امکانات رفاهی
توزیع امکانات رفاهی حتی در تهران است. مراکز فرهنگی و هنری، مراکز خرید، امکانات ورزشی و تفریحی در این شهر بسیار یافت می شود. با این حال، کیفیت خدمات هر کدام عمدتاً به محله بستگی دارد. برای مثال، اردن را در نظر بگیرید، پارک آب و آتش، باغ کتاب حقاتی و پارک ملت به طور کلی اردن را احاطه کرده اند.

https://ascharter.ir/flight/search/MHD/THR/%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86


تاريخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:27 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


اگر تنها کاری که می‌خواهید با لوگوی خود انجام دهید برجسته باشد، کار طراح شما بسیار ساده است. انجام کاری ظالمانه گرافیکی شما را متمایز می کند. ایجاد چیزی مینیمالیست دردناک شما را نیز متمایز می کند. اما «متمایز بودن» تنها یکی از عناصر طراحی لوگو خوب است. قبل از اینکه یک طراح روی لوگوی برند شما کار کند، چیزهای بیشتری باید در نظر بگیرید.

لوگو سایت خود را به لوگونگار بسپارید. لوگونگار با 15 سال سابقه درخشان، حرفه ای ترین تیم طراحی لوگو می باشد.

1. بر اساس نام تجاری و ارزش های خود اظهار نظر کنید.
برای اینکه یک لوگو به طور موثر عمل کند، باید یک بیانیه قوی - و بیانیه درست - داشته باشد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید چه چیزی می خواهید بگویید. لوگوها نمادها هستند و به این ترتیب باید به مردم بگویند که شما برای آنها چه معنایی دارید (یا امید دارید برای آنها معنی داشته باشد - آرم ها باید تا حدودی آرزومند باشند).

Evernote، یک اپلیکیشن محبوب یادداشت‌برداری، از یک فیل با گوش سگی به عنوان لوگوی خود استفاده می‌کند. این برنامه برای جمع آوری و به خاطر سپردن لیست ها، تصاویر، ایده ها و غیره استفاده می شود.

هنگامی که ویژگی هایی را ایجاد کردید که شرکت شما را برای مشتریان و مشتریان بالقوه ارزشمند می کند، از آنها به عنوان اهداف ارتباطی برای لوگوی خود استفاده کنید.

2. مخاطب خود را درک کنید.
یک لوگو نه تنها باید نشان دهنده شرکتی باشد که برای آن ایستاده است. باید مخاطبان هدف خود را نیز منعکس کند. اگر مخاطبان شما صاحبان تفنگ مرد میانسالی هستند که در فصل شکار سالانه گوزن شرکت می کنند، لوگوی شما باید طوری طراحی شود که برای آنها جذاب باشد، با عناصری مانند ناهمواری، طبیعت/خارج از خانه، رفاقت، قدرت و غیره.

درک معنا و ارزش خود برای مشتریان و مشتریان بالقوه می تواند به شما کمک کند تا بر اساس آنچه که برای آن ایستاده اید (یا باید برای آن تلاش کنید) به چه ظاهری می خواهید برسید. اگر مطمئن نیستید، از خود بپرسید چه چیزی شرکت شما را بهتر از رقبا می کند. بهتر است از مشتریان خود بپرسید.

بسته به محصول یا خدمات شما، مزیت رقابتی شما ممکن است سرعت، ساخت اصیل دنیای قدیم، دقت، توجه به جزئیات، دسترسی، هوش، تنوع، خنکی، سلامتی خوب، قدرت، نوآوری، ظرافت، کارایی یا یکی از هزاران مورد دیگر باشد. مشخصات.

آنچه انتخاب می کنید باید برای مشتریان بالقوه و مشتریان شما مهم باشد، نه منحصراً برای شما.

3. عناصر غیر ضروری را کم کنید.
از آنجایی که لوگوهایی که بیش از حد پیچیده هستند به خوبی کوچک نمی شوند و به خاطر سپردن آنها دشوارتر است، باید اصل "سادگی" را در ذهن خود به کار ببرید. لوگوی خود را به ضروری ترین عناصر آن خلاصه کنید، اجزا یا جزئیاتی را که برای پیام کاملا ضروری نیستند حذف کنید. علاوه بر این، جلوه‌های بصری مانند سایه‌ها، اریب‌ها، خطوط کلی و گرادیان‌ها در بسیاری از موارد لوگوی شما را به‌طور غیرضروری پیچیده می‌کنند.

حذف این موارد کمک می کند تا لوگوی شما تاثیر بصری بیشتری داشته باشد.

4. آن را به صورت فایل برداری ایجاد کنید.
لوگوی شما یک چیز همه کاره است و احتمالاً در زمینه‌های مختلفی از کوچک‌ترین تکه‌کاری (مانند یک خودکار) تا تبلیغات گرافیکی با فرمت بزرگ (مانند بیلبوردها و بنرها) استفاده می‌شود. به همین دلیل، یک فایل jpg. با ابعاد 500 پیکسل در 500 پیکسل، آن را برش نمی دهد زیرا تغییرات بزرگ در اندازه آن را به شکل پیکسلی کاهش می دهد.


تاريخ : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 1:54 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


سینمای کلاسیک هالیوود یا عصر طلایی هالیوود به عنوان یک سبک فنی و روایی مشخصه سینمای آمریکا از سال 1913 تا 1969 تعریف می شود که طی آن هزاران دانلود فیلم از استودیوهای هالیوود منتشر شد. سبک کلاسیک در سال 1913 شروع به ظهور کرد، در سال 1917 پس از ورود ایالات متحده به جنگ جهانی اول تسریع شد و در نهایت با اکران فیلم خواننده جاز در سال 1927 قوام یافت و به دوره فیلم صامت پایان داد و سود باکس آفیس را برای صنعت فیلم افزایش داد. معرفی صدا به فیلم های بلند

 

اکثر عکس‌های هالیوود از یک فرمول پیروی می‌کنند - وسترن، کمدی اسلپ استیک، موزیکال، انیمیشن کارتونی، فیلم زندگی‌نامه (تصویر بیوگرافی) - و همان تیم‌های خلاق اغلب روی فیلم‌های ساخته شده توسط یک استودیو کار می‌کنند. به عنوان مثال، سدریک گیبونز و هربرت استوتارت همیشه روی فیلم‌های MGM کار می‌کردند، آلفرد نیومن بیست سال در فاکس قرن بیستم کار کرد، فیلم‌های سیسیل بی دی میل تقریباً همه در پارامونت ساخته شدند، و فیلم‌های کارگردان هنری کینگ بیشتر برای فاکس قرن بیستم ساخته شدند. .

 

در عین حال، معمولاً می توان حدس زد که کدام استودیو چه فیلمی را ساخته است، عمدتاً به دلیل بازیگرانی که در آن حضور داشتند. به عنوان مثال، MGM ادعا کرد که "بیشتر از ستاره های بهشتی" منقبض شده است. هر استودیو سبک و ویژگی های خاص خود را داشت که شناخت این را ممکن می کرد - ویژگی که امروزه به ندرت وجود دارد.

 

برای مثال، داشتن و نداشتن (1944) نه تنها برای اولین جفت از بازیگران همفری بوگارت (1899-1957) و لورن باکال (1924-2014) قابل توجه است، بلکه به این دلیل که توسط دو برنده آینده جایزه نوبل نوشته شده است. در ادبیات: ارنست همینگوی (1899-1961)، نویسنده رمانی که فیلمنامه به طور اسمی بر اساس آن بود، و ویلیام فاکنر (1897-1962)، که در اقتباس از صفحه نمایش کار کرد.

 

تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 23:50 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: