خرید شارژر هواوی

خبری تفریحی
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
فرهاد مرادی
تبلیغات



با امگا باتری مطمئن هستید که شارژر و باتری اصلی و با کیفیت را تهیه می کنید. آن هم با ضمانت تعویض و بازگشت وجه!

سایت تخصصی فروش اینترنتی امگا باتری از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش باتری و شارژر موبایل آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

 در قسمت اتری ها با توجه به برند موبایل می توانید اطلاعاتی نظیر ویژگی های باتری مورد نظر و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا:

1.     قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

2.     بعد از ارسال کالادر صورت انصراف از خرید بعد از ارسال کالا، 15 درصد از مبلغی که باید به مشتری عودت داده شود، به عنوان ضرر و زیان از مبلغ کل کم میشود.

 

ساعات کاری و مراجعه حضوری فروشگاه امگا باتری:

 شنبه تا پنجشنبه 9 الی 17

ادرس:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

شیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

تلفن تماس: 09179252778 ، 09129381843

تماس با امگا باتری

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با امگا باتری، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.  

رسیدگی به انتقادها:

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از امگا باتری دارید؛ برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس omegabattery.shop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

آدرس دفتر تهران:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

آدرس دفتر شیراز:

شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

 

 


تاريخ : چهار شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 19:53 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


بابافون بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که بابافون از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد.

در بابافون محصولاتی از قبیل لوازم جانبی موبایل مخصوص انواع برند ها، باتری موبایل و دوربین موبایل به فروش می رسد.

روش های ارسال کالا  : 

  • ارسال از طریق پیک موتوری ( ویژه ی شهر شیراز )

ارسال سفارشات برای همشهری های عزیز در شهر شیراز همه روزه به جز روزهای تعطیل در ساعت کاری فروشگاه از طریق الو پیک، اسنپ باکس، و یا پیک موتوری انجام میگیرد . هزینه ارسال با توجه به مسافت و تعرفه پیک توسط خریدار بعد از تحویل کالا پرداخت میگردد .

  • ارسال از طریق  پست پیشتاز ( ویژه ی سراسر کشور ) :

ارسال سفارشات برای سراسر کشور روزانه با پست پیشتاز انجام میگیرد. هزینه ی ارسال تا سقف خرید ۲۵۰۰۰۰ تومان برعهده ی خریدار و مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان میباشد که هنگام ثبت سفارش پرداخت میگردد . ارسال سفارشات بالای ۲۵۰۰۰ تومان رایگان است .

ارسال سفارشات ثبت شده تا قبل از ساعت ۱۳ روزانه انجام میشود و سفارشات ثبت شده بعد از این ساعت روز بعد ارسال میگردد. فروشگاه نهایت تلاش خود را به کار میگیرد تا در کمترین زمان درخواست های شما کاربران عزیز را پاسخگو باشد . پس با آرامش و صبوری منتطر بمانید .

در صورتی که هر سوالی در مورد نحوه خدمات ما داشتید و یا نیاز به ثبت شکایات در مورد شیوه خدمات دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و ما در اسرع وقت موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

شیراز، خیابان داریوش، مرکز تجاری شهر، فاز ۱، طبقه همکف، پلاک B43، فروشگاه بابافون

کد پستی: ۷۱۳۵۹۶۸۱۳۹

۰۹۰۳۲۰۵۵۰۰۲

۰۷۱۳۲۳۴۹۳۹۲

۰۹۰۱۲۹۸۰۲۵۷ پاسخگویی و مشاوره ابزار تعمیرات

 

Babaphone.ir@gmail.com

 

منبع: https://babaphone.ir/

 

تاريخ : چهار شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 19:28 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


امگا ابزار یعنی خرید ابزار و لوازم تعمیرات موبایل با اطمینان از کیفیت و ضمانت بازگشت وجه.

سایت تخصصی فروش اینترنتی  https://omegaabzar.com/از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش ابزار عمیرات موبایل و تبلت آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

هر آنچه که برای تعمیر موبایل لازم هست را میتونید از سایت امگا ابزار پیدا کنید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط حمل و تحویل کالا

حمل کلیه سفارشات توسط پست جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی امگا ابزار هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پست ندارد.

ت  شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا:

1.     قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

2.     بعد از ارسال کالادر صورت انصراف از خرید بعد از ارسال کالا، 15 درصد از مبلغی که باید به مشتری عودت داده شود، به عنوان ضرر و زیان از مبلغ کل کم میشود.

3.     تماس با امگا ابزار

4.     کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با تیم متخصصان امگا ابزار در تماس باشید

5.     رسیدگی به انتقادها:

6.     مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از امگا ابزار دارید؛ برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس omegaabzar.shop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

7.     تلفن تماس و فکس:

8.     09129381843

9.     09179252778

10. 02188653117

11.                        آدرس دفتر تهران:

12. تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

13.                        آدرس دفتر شیراز:

 

14. شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

 

تاريخ : دو شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 19:47 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


ماندگاری بستگی به چند موضوع از جمله پوست بدن افراد هر چقدر پوست چرب تری داشته باشیم ماندگاری بالاتری دارند.

الیاف لباس هایی که استفاده میکنیم هر چقدر از الیاف نخی بیشتر استفاده شده باشد حتما ماندگاری بر روی این نوع لباس ها بیشتر می باشد.

برای خرید بهترین عطر و ادکلن های خاص به سایت https://khoshara.com/ مراجعه کنید.

یکی دیگر از مقوله های مهم در بحث ماندگاری آب و هوا می باشد که هر چقدر خشک و سردتر باشد ماندگاری در آن محیط بهت می باشد.

بحث ماندگاری بسیار پیچیده می باشد به دلیل اینکه استفاده از شیشه های صد در صد اورجینال و پر کردن شیشه با اسانس های دست ریز که در این مورد چون شیشه صد در صد اورجینال است پس به سختی می توان از روی شیشه متوجه فیک بودن کالا شد به دلیل دست ریز بودن اسانس هم از ماندگاری بسیار بالاتری برخوردار می باشد حتی در مواردی به دلیل اسانس های 60 درصدی ماندگاری ادکلن به چندین روز هم می رسد.

نکته قابل تامل این است که شیشه های اورجینال توسط فروشنده ها از افراد عادی خریداری می شوند.

پرسش دیگری که مطرح می شود این است که آیا لیبل اصالت کالا توسط وزارت بهداشت دلیل بر اصل بودن کالا است که میتوان در 60 درصد موارد به داشتن لیبل اکتفا کرد که البته برخی موارد خود لیبل هم فیک است و از لحاظ اعتبار جای سوال دارد.

علاوه بر چند مقوله بحث برانگیز که به تفضیل درباره آن صحبت شد و بیشتر مباحث در همین حوزه بود فروشگاه خوش آرا در نظر دارد چند نکته را در مورد کالا هست و همیشه از همین روش برای تشخیص استفاده می شده را به صورت مختصر و مفید جهت آگاهی توضیح دهد:

بسته بندی و کارتن ادکلن:

چگونه از بسته بندی ادکلن متوجه کپی یا اورجینال بودن کالا بشویم سوالی هست که شاید موقع خرید برای اغلب ماها پیش آمده، معمولا کمپانی های معتبر بعد از چندین سال تغییرات خیلی کمی در برخی کالاها بوجود می آورند که معمولا همان تغییر بعد از گذشت مدتی جزیی از کالا شده و محسوس می شوند.

بسته بندی محصولات یک برند از یک قانون و قاعده خاصی پیروی میکنند به عنوان مثال کیفیت سلفون که به دور کالا پیچیده شده از یک کیفیت ثابتی برخوردار می باشد که به سادگی با لمس ساده قابل تشخیص است.

جنس کارتن که در طول سالیان به یک صورت است و همچنین کیفیت در رنگ کارتن به راحتی قابل تشخیص است.

نوشته های محصول از لحاظ خوانایی باید به صورت کاملا واضح باشد و فونت نوشته برند در کل محصولات به یک صورت نوشته شده باشد.

موارد بالا فقط به صورت تجربی بدست آمده پس نیاز به دیدن و لمس کردن چند کالا از همان برند می باشد در غیر این صورت به سختی قابل تشخیص است.

پیکر بندی شیشه و مواد تشکیل دهنده:

شیشه های برند های معتبر از وضوح بسیار بالایی برخوردار می باشد که با دیدن چند شیشه از چند برند معتبر کاملا می توان کیفیت شیشه ها را تشخیص داد.

شیشه های ادکلن های اصلی شفاف هستند و بدون هیچ گونه گوشه هایی که تراشیدگی را مشخص کند و همچنین بدون حباب هستند و بدون ناهمواری هستند.

 

نوشته های روی شیشه ی ادکلن اصلی با کارتن باید دقیقا مثل هم باشد، یکی از راههای تشخیص که می تواند کمی در تشخیص به ما کمک کند بچ کدی هست که روی کارتن و شیشه باید مثل هم باشد.


تاريخ : دو شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 1:18 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


 

قشم کف دستاتونه...

می‌خواید کجا بمونید؟ چی میل دارید؟ کجا می خواید برید؟ گم شدید؟ از ما بپرسید...

تورهای گشت جزیره قشم

اگه دنبال تورهای قشم گردی هستید دقیقا جای درستی اومدید. تو سایت ما (یعنی قشم گردی) انواع تورهای گشت داخل قشم رو می‌تونید پیدا کنید:

نیم روز (برای کسایی که وقت زیادی برای قشم گردی ندارن)
تور هنگام (برای کسایی که می‌خوان فقط جزیره هنگام رو ببینن)
و البته تور یک روزه قشم گردی (برای کسایی که می‌خوان شیره جاهای دیدنی قشم رو بکشن!)
تور جزیره هرمز هم هست (که انتخاب کساییه که می‌دونن هرمز جای دیگس و قشم بدون هرمز کامل نمی‌شه)

شرایط هر کدوم از تورها رو می‌تونید تو قسمت مربوط به خودشون بخونید. نظرات کاربرا هم همونجاس (از نظر شما هم استقبال می‌کنیم.
درباره تورهای قشم گردی اگه سوالی هست حتما حتما با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

دقت کنید که تورهای ما تورهای داخلی قشم هستن.

قشم از ۲۲ کشور جهان بزرگتره اما کمتر کسی این رو می‌دونه!! بیش‌تر کسایی که به قشم سفر می‌کنند قصدشون خریده و اصلا خبر ندارن قشم به جز خرید کلی جاذبه گردشگری، غذای محلی، سواحل بکر، و رستوران‌های خوب دارهما تو این مطلب پر از عکس شما رو با این جزیره زیبا آشنا می‌کنیم. اما قبلش دوتا نکته:

۱هر سوالی دارید می‌تونید برامون کامنت بذارید. ما در اسرع وقت بهتون جواب می‌دیم. (دقت کنید نوشتیم هر سوالی. البته خواهش ما اینه که سوال رو تو بخش مربوطه بنویسید تا از پراکندگی جلوگیری بشه) ضمنا نوشتن تجربه سفر تو کامنت فراموش نشه. مدیونید اگه تجربتون رو به اشتراک نذارید!!

جزیره قشم که متعلق به استان هرمزگانه، در تنگه‌ی هرمز قرار داره و با مساحت ۱۴۹۱ کیلومتر مربع بزرگ‌ترین جزیره ایران و همین‌طور بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارسه! جالبه بدونید که مساحت جزیره قشم، ۲٫۵ برابر کشور بحرینه!  که خود بحرین هم دومین جزیره بزرگ خلیج فارس محسوب می‌شه.

منبع: https://qeshmgardi.com/

 

 

تاريخ : یک شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 23:12 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


شرایط و قوانین خرید از فونی شاپ

۱-خرید کالا از این وب سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۲-مدت ضمانت باتری اصلی ۶ ماه از تاریخ خرید فاکتور محصول می باشد.

۳نحوه خرید از فروشگاه فونی شاپ به صورت پرداخت آنلاین بوده و امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

۴-کلیه ارسال ها و دریافت ها فقط و فقط توسط پست پیشتاز  معمولا ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به دست خریدار می رسد.

۵-هزینه های پستی به عهده خریدار می باشد فقط هزینه خدمات و بسته بندی به صورت رایگان می باشد.

۶-جهت پشتیبانی می توانید از طریق ایمیل و تلفن، واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

۷-شرایط گارانتی تا یک هفته خریدار می تواند بدون هیچ قید و شرطی محصول را مرجوع و کل هزینه کالای خریداری شده رو دریافت کند.

۸-مشتری در طول مدت گارانتی حق یکبار تعویض کالای خریداری شده را دارد.

۹-هزینه ارسال مجدد محصول به عهده فروشنده و هزینه مرجوع به عهده خریدار است و از ارسال محصول با تیپاکس جدا خوداری فرمایید در صورتی که محصول از طریق تیپاکس مرجوع گردد تحویل گرفته نمی شود و به فرستنده برگشت داده خواهد شد

۱۰-هزینه های محصولات انصراف از خرید بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به حساب خریدار واریز می گردد.

۱۱در صورت تغییر در شکل ظاهری باتری گارانتی باطل خواهد شد.

۱۲از مرجوع کردن محصول به صورت پس کرایه خودداری کنید چون محصول تحویل گرفته نمی شود و بازگشت می خورد.

۱۳-هنگام تحویل باتری برچسب هالوگرام کوچکی بر روی کالا چسبیده شده، چنانچه این لوگو مخدوش و یا جدا شود گارانتی باتری باطل خواهد شد و تعویض نمی‌شود.

۱۴-درصورتی که باتری شما به هر دلیلی کار نکند، زود شارژ خالی کند و یا شارژ نشود نیز شامل گارانتی تعویض می‌شود.

۱۵-چنانچه باتری ارسال شده از سمت فروشگاه با سفارش ثبت شده توسط شده توسط مشتری مغایرت داشته باشد، تمام هزینه‌های ارسال به عهده ما می‌باشد، در غیر این صورت تمامی هزینه‌ها به عهده مشتری است.

۱۶درباره باتری خراب چنانچه باتری به دلیل خراب بودن به ما برگشت داده شد، از زمان تحویل به مدت ۷۲ ساعت بعد از تشخیص و تایید خرابی باتری توسط کارشناسان ما مجددا باتری جدید ارسال می‌شود و چنانچه مدل باتری موجود نباشد وجه به شما برگشت داده می‌شود.

۱۷-در صورتی که به هر دلیلی باتری سالم به دفتر فروشگاه ما ارسال شود و هیچ گونه آثار خرابی در باتری مشاهده نشود، تمامی هزینه‌ها و مسولیت‌ها به عهده مشتری می‌باشد.

۱۸قبل از ارسال باتری به دفتر فروشگاه ما حتما با مدیریت فروش هماهنگی‌های لازم را انجام داده، سپس باتری خود را ارسال نمایید.

۱۹در صورت گم شدن یا مخدوش شدن کارت گارانتی المثنی صادر نمی‌گردد و فروشگاه هیچ مسئولیتی جهت گارانتی ندارد.

 

منبعhttps://fonishop.com/


تاريخ : یک شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 20:15 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


تاب اسپورت انیل:

تاب‌ اسپرت آنیل قابل استفاده همزمان برای دختر و پسر بچه شما است. طراحی پارچه این تاب‌ها به گونه‌ای است که هر دو جنس می‌توانند از این نوع تاب‌ها استفاده نمایند.

 اگر می‌خواهید کادو یک تاب ایمن برای نوزاد فامیل یا آشنای خود هدیه دهید، این محصول اسپرت بهترین انتخاب خواهد بود.

 همچنین اگر تاب بچه در فضایی برای استفاده همزمان چند کودک نصب شده پس این محصول برای شما بهترین خواهد بود.

 تمامی تاب‌‌های آنیل دارای ویژگی‌های یکسان است و تنها تفاوت در طراحی پارچه آن‌ها است که تاب‌ها را به سه دسته تاب دخترانه، تاب پسرانه و تاب اسپرت تقسیم کرده است.

 بازی کودک در شرایط کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تاب بازی آنیل باعث تخلیه هیجانات و کنترل تحرک کودک شما در این شرایط خواهد شد.

قیمت تاب بچه اگر به دنبال خرید تاب کودک هستید معیار قیمت تاب برای شما حتما اهمیت خواهد داشت. با یک جستجوی ساده در گوگل قیمت تاب را پیدا خواهید کرد.

 این اسباب بازی دارای انواع مختلف پلاستیکی، تاب موزیکال یا سایر تاب‌ خانگی است. انواع تاب‌ بازی کودک پس از خرید قابل تغییر رنگ نیست.

اگر رنگ وسیله بازی خود را نمی‌پسندید می‌توانید طرح پارچه جدید بر روی آن بدوزید. همچنین قابلیت شستشوی این تاب سلامت فرزندانمان را حفظ خواهد کرد.

 نحوه نصب تاب نیز به سادگی از بارفیکس یا سقف انجام می‌شود. مهمترین معیار خرید تاب بچه، ویژگی‌ها و قابلیت استفاده برای سنین مختلف است.

 بیشتر افراد به دنبال قیمت تاب کودک موزیکال بدون توجه به راحتی و میزان استفاده بچه در تاب هستند.

 اگر چه بر اساس بررسی صورت گرفته تاب، بهترین اسباب بازی برای نوزاد و کودک تا ۴ ساله است. اما بهتر است شما بعد از انتخاب صحیح اسباب بازی به قیمت مناسب آن توجه کنید.

اگر چه تاب فلزی یا تاب پلاستیکی برای پدر و مادرها حس نوستالژیک دارند اما دیگه داستان صندلی های سفت این وسیله بازی یک جایی باید تموم می‌شد.

ما در طراحی تاب کودک به الگوی بدن بچه توجه کردیم و با تلفیق آن با ننو تاب ننو جدیدی را تولید ساخته‌ایم.


تاريخ : جمعه 24 آذر 1399 ساعت: 23:11 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


اگر به دنبال سایت یا فروشگاهی میگردین که هر چی روتختی که دلتون میخواد رو پیدا کنین، به سایت هوگان مراجعه کنید.

یک سایت معتبر با هزاران مدل روتختی با جنس درجه یک و ارزان و بعضی وقتا با تخفیفات ویژه

یعنی هر مدل روتختی که دلتون بخاد میتونید تو سایت هوگان پیدا کنید.

انواع روتختی های یک نفره، دونفره، سه نفره و در تمام طرح هارو میتونید از این سایت پیدا کنید.

از روتختی عروسی گرفته تا روتختی اسپورت و....

تمامی محصولات این سایت با کیفیت هستند و بهترین خدمات پشتیبانی رو برای مشتری انجام میدن.

و یک چیز جالب دیگه اینکه اگه روتختی از این سایت بخرید، 7 روز ضمانت تعویض کالا هست.

یعنی شما میتونید بخرید، امتحان کنید و اگه خوشتون نیومد، میتونید با خیال راحت تعویض کنید یا کلا پس بدین و در سریع ترین زمان پول خودتونو پس بگیرین.

نحوه خرید کردن از سایت هوگان خیلی راحته، کافیه. کافیه وارد سایت بشین، و در بالای سایت گزینه لیست رو بزنین تا دسته هایی که شما دنبالش هستین رو برای شما به نمایش بذاره.

و تمامی عکس های کالاها در این سایت با سایز بزرگ به مشتری نشون داده میشن تا بتونن راحت تر انتخا ب کنن.

مراحل خرید کالا از سایت هوگان اینطوره: وارد سایت که شدین ثبت نام میکنین و آدرس دقیق خونتون رو باش شماره تماس میدین.

و در آخر مدل اراسل کالا را انتخاب کرده و پول را واریز میکنید. و موقع تحویل کالا و فاکتور خرید نیز برای شما ارسال میی شود.

چندتا از شرایط و ضوابط خرید کالا از هوگان:

شرایط و ضوابط خرید از فروشگاه هگان قشم به صورت زیر است:

1 -  خرید های زیر 250 هزار تومان مشمول هزینه ی پستی میباشد و مبلغ مورد نظر بابت هزینه ی ارسال به محصول شما اضافه می‌گردد.

2 -  هنگام تحویل محصول از مامور پست،قبل از تحویل گرفتن، بسته ی مورد نظر را به صورت کامل بررسی نمایید که از لحاظ فیزیکی ایراد و اشکالی نداشته باشد.

3 -  تمامی محصولات ما دارای گارانتی تست 7 روزه میباشد،این مهلت تست از زمان تحویل گرفتن محصول از مامور پست شروع شده و به مدت 7 روز فرصت دارید در صورت بروز هر گونه ایراد و اشکال،محصول را مرجوع نمایید.

4 - اگر در زمان تست 7 روزه ی کالا،متوجه ایرادی در محصول شدید،میتوانید محصول را به آدرس پستی ما مرجوع نمایید که در این مواقع هزینه ی مربوط به پست و مرجوع کردن کالا به عهده ی وبسایت هگان میباشد.

منبع: https://hugan.ir/


تاريخ : جمعه 24 آذر 1399 ساعت: 22:2 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


اگر به دنبال سایت یا فروشگاهی میگردین که هر چی روتختی که دلتون میخواد رو پیدا کنین، به سایت هوگان مراجعه کنید.

یک سایت معتبر با هزاران مدل روتختی با جنس درجه یک و ارزان و بعضی وقتا با تخفیفات ویژه

یعنی هر مدل روتختی که دلتون بخاد میتونید تو سایت هوگان پیدا کنید.

انواع روتختی های یک نفره، دونفره، سه نفره و در تمام طرح هارو میتونید از این سایت پیدا کنید.

از روتختی عروسی گرفته تا روتختی اسپورت و....

تمامی محصولات این سایت با کیفیت هستند و بهترین خدمات پشتیبانی رو برای مشتری انجام میدن.

و یک چیز جالب دیگه اینکه اگه روتختی از این سایت بخرید، 7 روز ضمانت تعویض کالا هست.

یعنی شما میتونید بخرید، امتحان کنید و اگه خوشتون نیومد، میتونید با خیال راحت تعویض کنید یا کلا پس بدین و در سریع ترین زمان پول خودتونو پس بگیرین.

نحوه خرید کردن از سایت هوگان خیلی راحته، کافیه. کافیه وارد سایت بشین، و در بالای سایت گزینه لیست رو بزنین تا دسته هایی که شما دنبالش هستین رو برای شما به نمایش بذاره.

و تمامی عکس های کالاها در این سایت با سایز بزرگ به مشتری نشون داده میشن تا بتونن راحت تر انتخا ب کنن.

مراحل خرید کالا از سایت هوگان اینطوره: وارد سایت که شدین ثبت نام میکنین و آدرس دقیق خونتون رو باش شماره تماس میدین.

و در آخر مدل اراسل کالا را انتخاب کرده و پول را واریز میکنید. و موقع تحویل کالا و فاکتور خرید نیز برای شما ارسال میی شود.

چندتا از شرایط و ضوابط خرید کالا از هوگان:

شرایط و ضوابط خرید از فروشگاه هگان قشم به صورت زیر است:

1 -  خرید های زیر 250 هزار تومان مشمول هزینه ی پستی میباشد و مبلغ مورد نظر بابت هزینه ی ارسال به محصول شما اضافه می‌گردد.

2 -  هنگام تحویل محصول از مامور پست،قبل از تحویل گرفتن، بسته ی مورد نظر را به صورت کامل بررسی نمایید که از لحاظ فیزیکی ایراد و اشکالی نداشته باشد.

3 -  تمامی محصولات ما دارای گارانتی تست 7 روزه میباشد،این مهلت تست از زمان تحویل گرفتن محصول از مامور پست شروع شده و به مدت 7 روز فرصت دارید در صورت بروز هر گونه ایراد و اشکال،محصول را مرجوع نمایید.

4 - اگر در زمان تست 7 روزه ی کالا،متوجه ایرادی در محصول شدید،میتوانید محصول را به آدرس پستی ما مرجوع نمایید که در این مواقع هزینه ی مربوط به پست و مرجوع کردن کالا به عهده ی وبسایت هگان میباشد.


تاريخ : جمعه 24 آذر 1399 ساعت: 22:0 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


ویژگی‌های بارز کابل شارژ آیفون (Original iPhone Charging cable) ارائه شده توسط مای فون، اصل بودن و داشتن تاییدیه‌ی اپل است.

این نکته از این جهت مهم است که در بازار تعداد بیشماری کابل غیراصل و بی کیفیت وجود دارد

که پس از کمی استفاده، جنس نامرغوب خود را نشان می‌دهند و کاربر را هنگام شارژ مجدد گوشی یا دیوایس خود دچار دردسر می‌کنند.

با در نظر گرفتن برچسب قیمتی مناسب این محصول می‌توان مدعی شد سرمایه‌گذاری بر روی یک کابل شناسنامه‌دار و اصل توجیه مناسبی دارد.

کابل شارژ آیفون ارائه شده توسط اپل ۱ متر بوده و این کابل نیز از همین طول بهره می‌برد.

کیفیت مواد بکار رفته در این کابل به نحوی است که با لمس آن همان احساس اصل بودن همیشگی را به کاربر منتقل می‌کند و موجب اطمینان خاطر وی می‌شود؛ یعنی پلاستیک مقاوم و اتصالات به کابل کاملا فیکس شده‌اند.

شما با این کابل می‌توانید آیفون خود را درست به شکلی که با کابل اورجینال کارخانه شارژ می‌کنید، شارژ مجدد کنید.

مشخصات:

جریان: ۲٫۴آمپر طول: ۱متر قطر: ۱ میلی متر گارانتی: ۷ روز گارانتی تعویض مای فون   قابلیت شارژ (charge) و دیتا (Sync) سازگار با انواع مدل های: iPhone X / 8 Plus / 8 / 7 Plus / 7 / 6s Plus / 6s / 6 Plus / 6 / 5s / 5c / 5 / iPad Pro / iPad Air / Air 2 / iPad mini / mini 2 / mini 4 / iPad 4th   gen / iPod Touch 5th gen / iPod nano 7th gen

مزایا:

دارای روکش TPE مغزی TC مناسب برای تمام مدل‌های گوشی آیفون از ۴ تا X   کابل شارژ آیفون

نکاتی برای انجام یک شارژ مناسب و نگه‌داری از لوازم شارژ آیفون:

۱- هر از گاهی داخل سوکت شارژ آیفون خود را بررسی کنید و با شی نوک تیز که به اجزای داخلی گوشی شما آسیب جدی وارد نمی‌کند، گرد و غبار داخل سوکت شارژ را خالی نمایید. ۲- همیشه با احتیاط سیم شارژ را به درگاه شارژ متصل کنید و چشم بسته کابل را به گوشی وصل نکنید. ۳- هنگام جدا کردن کابل از گوشی، با بی بی‌ملاحظگی و بی احتیاطی آن را جدا نکنید. ۴- گوشی را در شرایطی مناسب شارژ کنید و از معلق نگه داشتن آن بین زمین و هوا هنگام شارژ خودداری نمایید. ۵- هنگامی که متوجه تغییر در رفتار شارژ گوشی شدید و مجبور شدید دستکاری‌هایی در کابل شارژر و سوکت اعمال نمایید، زنگ خطر به صدا در آمده است. از طولانی کردن این پروسه خودداری کنید و سریعاً برای رفع مشکل به یک تعمیرکار مطمئن مراجعه کنید.

 

 


تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1399 ساعت: 23:35 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا


عنوان صفحات مهمترین قسمت on page seo می باشد.اگر سیستم مدیریت محتوا یا پنل مدیریت سایت شما امکان تغییر عناوین صفحه را به شما نداده است از سئوی سایت خود صرف نظر کنید! زیرا پایه ترین پیش نیاز سئو را دارا نیست.در ادامه به شرح چگونگی بهینه سازی عنوان صفحات می پردازیم و در پایان سوالات متداول را پاسخ دادیم.

تگ عنوان همانطور که در آموزش پایه HTML گفته شد، مانند سایر تگ های html است و در قسمت head سایت قرار می گیرد:

<head>

<title> عنوان صفحه </title>

</head>

 

چگونه عناوین مناسب قرار دهیم؟

۱- عنوان هر صفحه به ازای هر صفحه باید یکتا باشد.از قرار دادن عناوین تکراری در صفحات به شدت خودداری کنید.صفحه گروه های شما (دسته، یا هر صفحه ای که دارای زیر مجموعه است) باید عنوان کلی را در آن بنویسید.اگر زیر مجموعه های آن زیاد است، کلمات کلیدی زیر مجموعه ها را در صفحه گروه(پدر) در عنوان لیست نکنید!

۲- عنوان را حداکثر تا ۶۵ کاراکتر قرار دهید

۳- کلمات کلیدی را به صورت تکراری در عنوان تکرار نکنید! برای مثال ننویسید : خرید ساعت، خرید ساعت مچی، ساعت مچی مردانه و … . در عوض سعی کنید هر کلمه را یک بار بیشتر تکرار نکنید(مگر آنکه مجبور باشید) و اینگونه بنویسید : خرید ساعت مچی مردانه و زنانه.گوگل اکنون هوشمند تر از آن است که با عین عبارتی که در عنوان شما وجود دارد، رتبه بندی انجام دهد.اگر هم برایتان مهم است که کلماتی تکرار شوند، در نظر بگیرید بیشتر از ۶۵ کاراکتر نشود.

۴- از به کار بردن شعار در عنوان خودداری کنید! عنوان هر صفحه که ظرفیت محدودی دارد، باید با دقت و بهترین کلمات در آن به کار برده شود.از درج جمله و عبارت های کلی مثل : با ما رتبه سایت خود را افزایش دهید! با ما تفاوت محصولات را احساس کنید و … به شدت خودداری کنید.

۵- عنوان هر صفحه باید با محتوای همان صفحه مطابقت داشته باشد.اگر عنوان شما، درباره فروش موبایل است و داخل صفحه شما هیچ توضیحی درباره موبایل داده نشده است وقت خود را تلف کرده اید! بهتر است کلماتی که در داخل عنوان شما وجود دارد، در داخل محتوای آن صفحه هم وجود داشته باشند. (همه این موارد را به صورت طبیعی انجام دهید و از تکرار مصنوعی کلمات عنوان در محتوا خودداری کنید)

۶- به کار بردن اسم دامنه یا کاراکتر ستاره (و سایر کاراکتر ها جهت زیبا شدن ظاهر) در عنوان – اشتباه رایجی است که خیلی از سایت ها مرتکب آن می شوند.در دنیای سئو و تجارت های اینترنتی هر سایت یک برند و یک نام دامنه دارد.به کار بردن اسم دامنه که در url شماست کاری بیهوده است و فقط موجب کاهش ظرفیت کاراکتر های عنوان شما می شود.در عوض به کار بردن برند فارسی (که در url وجود ندارد) در انتهای عناوین می تواند مناسب باشد.این مورد هم تا حدودی سلیقه ای است.اگر دوست دارید کاربران دامنه شما را (بجای برند فارسی شما) بشناسند، نام دامنه را در عناوین به کار ببرید!توصیه من استفاده از برند شما در پایان عنوان شماست که با خط تیره یا | از عنوان صفحه جدا شده باشد.

 

منبع: سئو روز


تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1399 ساعت: 1:15 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: